Ogłoszenia o naborze na wolne stanowiska w roku 2021
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Wójt Gminy Narew
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Narew,
ul. A. Mickiewicza 101, 17-210 Narew
Stanowisko pracy:
PODINSPEKTOR W REFERACIE FINANSOWYM
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282);
- wykształcenie wyższe o kierunku ekonomia lub rachunkowość;
- co najmniej 5-letni staż pracy, w tym co najmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu spraw z zakresu gospodarowania odpadami oraz księgowości zgodnie z ustawą o rachunkowości;
- znajomość przepisów z zakresu ustaw: o odpadach, o utrzymania czystości i porządku w gminach, o rachunkowości, o finansach publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw, a także instrukcji kancelaryjnej;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia.
- Wymagania dodatkowe:
- biegła obsługa komputera w szczególności programu księgowego FISKUS, programu „Środki Trwałe” firmy Usługi Informatyczne „Info-System” Tadeusz i Roman Groszek Sp. Jawna z siedzibą w Legionowie, Systemu Baza Danych o Produktach i Opakowaniach oraz Gospodarce Odpadami (BDO),
- umiejętność współpracy w zespole oraz radzenia sobie w trudnych sytuacjach;
- wysoka samodyscyplina, odpowiedzialność i skuteczna komunikacja;
- obowiązkowość, dokładność i terminowość w wykonywaniu zadań.
3.Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:
- W zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi:
- prowadzenie ewidencji właścicieli zobowiązanych do składania deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
- gromadzenie i przechowywanie oraz badanie pod względem zgodności ze stanem prawnym i rzeczywistym deklaracji, o których mowa w lit. a,
- przygotowywanie decyzji administracyjnych określających wysokość opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi w razie niezłożenia deklaracji o wysokości opłat albo uzasadnionych wątpliwości co do danych zawartych w deklaracji,
- przygotowywanie decyzji administracyjnych określających wysokość zaległości z tytułu opłat za gospodarowanie odpadami w razie stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie uiścił opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi albo uiścił ją w wysokości niższej od należnej,
- księgowanie na rachunki poszczególnych osób zobowiązanych opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
- podejmowanie czynności zmierzających do egzekucji opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
- prowadzenie ewidencji i aktualizacji tytułów wykonawczych,
- przygotowywanie wymaganych prawem sprawozdań oraz projektów uchwał i zarządzeń z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi,
- wprowadzanie danych do internetowego systemu Baza Danych o Produktach i Opakowaniach oraz Gospodarce Odpadami (BDO),
- składanie sprawozdań z realizacji zadań z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi za pośrednictwem systemu BDO,
- opracowywanie corocznej analizy stanu gospodarki odpadami komunalnymi na terenie gminy,
- comiesięczna aktualizacja bazy gospodarki odpadami komunalnymi,
- organizacja odbioru odpadów z terenu nieruchomości zamieszkałych,
- analiza ilości odebranych odpadów,
- merytoryczna kontrola i opisywanie faktur,
- nadzór nad świadczeniem usług odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, realizowanych na podstawie umów zawieranych z gminą,
- pomoc merytoryczna w opracowaniu postepowań o udzielenie zamówień publicznych na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych,
- organizowanie odbioru odpadów z Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych,
- archiwizowanie dokumentów zgodnie z obowiązującym jednolitym rzeczowym wykazem akt.
2. W zakresie prowadzenia ewidencji analitycznej własnych i obcych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych Urzędu Gminy Narew:
- terminowe wystawianie dokumentów związanych z obrotem środków trwałych (OT, LT, MT,PT, protokołów przejęcia, przekazania środków trwałych),
- prowadzenie indywidualnych kart środków trwałych,
- gromadzenie dokumentacji źródłowej majątku trwałego Urzędu Gminy Narew,
- prowadzenie księgi inwentarzowej środków trwałych za pomocą programu „Środki Trwałe” firmy Usługi Informatyczne „Info-System” Tadeusz i Roman Groszek Sp. Jawna z siedzibą w Legionowie oraz uzgadnianie zapisów tej ewidencji z ewidencją na kontach analitycznych dotyczących środków trwałych w Urzędzie Gminy Narew,
- klasyfikowanie środków trwałych zgodnie z obowiązującą Klasyfikacją Środków Trwałych wraz z przyporządkowaniem odpowiedniej stawki amortyzacyjnej,
- naliczanie kosztów amortyzacji dla poszczególnych środków trwałych,
- współpraca ze Skarbnikiem Gminy w procesie wyceny środków trwałych,
- współudział w procesie znakowania środków trwałych poprzez nadanie numeru inwentarzowego,
- współudział w procesie inwentaryzacji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych przeprowadzanej metodą weryfikacji,
- współudział w procesie likwidacji zużytych składników majątku,
- sporządzanie sprawozdawczości dotyczącej majątku trwałego,
- kontrola stanu inwestycji prowadzonych przez Urząd Gminy Narew,
- Warunki pracy na stanowisku:
- miejsce pracy: Urząd Gminy Narew, ul. A. Mickiewicza 101. 17-210 Narew,
- praca jednozmianowa w pełnym wymiarze czasu pracy,
- praca biurowa przy komputerze i z wykorzystaniem innych urządzeń biurowych, kontakty bezpośrednie i telefoniczne z klientami,
- bariery architektoniczne utrudniające dostępność pomieszczeń biurowych na I piętrze budynku urzędu.,
5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Narew w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- Wymagane dokumenty:
- własnoręcznie podpisany list motywacyjny;
- własnoręcznie podpisany życiorys (CV);
- wypełniony i własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o pracę;
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem;
- kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach np.: zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem;
- kserokopie świadectw pracy dokumentujące posiadany staż pracy poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem, ewentualnie w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o pozostawaniu w zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę;
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ustawy o pracownikach samorządowych poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem;
- oświadczenie kandydata, że: posiada obywatelstwo polskie, posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, posiada nieposzlakowaną opinię;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji;
- własnoręcznie podpisana klauzula informacyjna dla osób przystępujących do naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Narew.
- Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
- osobiście w Urzędzie Gminy Narew, ul. A. Mickiewicza 101, sekretariat pok. nr 16 (I piętro), lub
- przesłać pocztą elektroniczną na adres: narew@narew.gmina.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego, lub
- pocztą na adres urzędu
w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora w Referacie Finansowym” w terminie do dnia 17 czerwca 2021 roku do godz. 15.30.
W przypadku wysłania dokumentów drogą pocztową decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Narew.
Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Informacje dodatkowe:
Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu zakwalifikowani zostaną do kolejnego etapu rekrutacji, o terminie którego zostaną poinformowani pisemnie, telefonicznie lub drogą elektroniczną.
Informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Narew (bip.ug.narew.wrotapodlasia.pl) oraz umieszczona na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Narew.
Z wybranym kandydatem zostanie zawarta umowa o pracę po dostarczeniu przez kandydata informacji o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym umowę o pracę zawiera się na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy. Osoba, która po raz pierwszy podejmuje pracę na stanowisku urzędniczym w administracji samorządowej, podlegać będzie służbie przygotowawczej, zakończonej egzaminem.
Wójt Gminy Narew
mgr Andrzej Pleskowicz
Metryka strony