Ogłoszenia o naborze na wolne stanowiska w roku 2021

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Wójt Gminy Narew

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Narew,
ul. A. Mickiewicza 101, 17-210 Narew

Stanowisko pracy:

PODINSPEKTOR W REFERACIE FINANSOWYM

  1. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282);
  2. wykształcenie wyższe o kierunku ekonomia lub rachunkowość;
  3. co najmniej 5-letni staż pracy, w tym co najmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu spraw z zakresu gospodarowania odpadami oraz księgowości zgodnie z ustawą o rachunkowości;
  4. znajomość przepisów z zakresu ustaw: o odpadach, o utrzymania czystości i porządku w gminach, o rachunkowości, o finansach publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw, a także instrukcji kancelaryjnej;
  5. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  6. niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  7. nieposzlakowana opinia.
  1. Wymagania dodatkowe:
  1. biegła obsługa komputera w szczególności programu księgowego FISKUS, programu „Środki Trwałe” firmy Usługi Informatyczne „Info-System” Tadeusz i Roman Groszek Sp. Jawna z siedzibą w Legionowie, Systemu Baza Danych o Produktach i Opakowaniach oraz Gospodarce Odpadami (BDO),
  2. umiejętność współpracy w zespole oraz radzenia sobie w trudnych sytuacjach;
  3. wysoka samodyscyplina, odpowiedzialność i skuteczna komunikacja;
  4. obowiązkowość, dokładność i terminowość w wykonywaniu zadań.

 

     3.Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. W zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi:
  1. prowadzenie ewidencji właścicieli zobowiązanych do składania deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
  2. gromadzenie i przechowywanie oraz badanie pod względem zgodności ze stanem prawnym i rzeczywistym deklaracji, o których mowa w lit. a,
  3. przygotowywanie decyzji administracyjnych określających wysokość opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi w razie niezłożenia deklaracji o wysokości opłat albo uzasadnionych wątpliwości co do danych zawartych w deklaracji,
  4. przygotowywanie decyzji administracyjnych określających wysokość zaległości z tytułu opłat za gospodarowanie odpadami w razie stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie uiścił opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi albo uiścił ją w wysokości niższej od należnej,
  5. księgowanie na rachunki poszczególnych osób zobowiązanych opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
  6. podejmowanie czynności zmierzających do egzekucji opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
  7. prowadzenie ewidencji i aktualizacji tytułów wykonawczych,
  8. przygotowywanie wymaganych prawem sprawozdań oraz projektów uchwał i zarządzeń z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi,
  9. wprowadzanie danych do internetowego systemu Baza Danych o Produktach i Opakowaniach oraz Gospodarce Odpadami (BDO),
  10. składanie sprawozdań z realizacji zadań z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi za pośrednictwem systemu BDO,
  11. opracowywanie corocznej analizy stanu gospodarki odpadami komunalnymi na terenie gminy,
  12. comiesięczna aktualizacja bazy gospodarki odpadami komunalnymi,
  13. organizacja odbioru odpadów z terenu nieruchomości zamieszkałych,
  14. analiza ilości odebranych odpadów,
  15. merytoryczna kontrola i opisywanie faktur,
  16. nadzór nad świadczeniem usług odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, realizowanych na podstawie umów zawieranych z gminą,
  17. pomoc merytoryczna w opracowaniu postepowań o udzielenie zamówień publicznych na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych,
  18. organizowanie odbioru odpadów z Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych,
  19. archiwizowanie dokumentów zgodnie z obowiązującym jednolitym rzeczowym wykazem akt.

       2. W zakresie prowadzenia ewidencji analitycznej własnych i obcych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych Urzędu Gminy Narew:

  1. terminowe wystawianie dokumentów związanych z obrotem środków trwałych (OT, LT, MT,PT, protokołów przejęcia, przekazania środków trwałych),
  2. prowadzenie indywidualnych kart środków trwałych,
  3. gromadzenie dokumentacji źródłowej majątku trwałego Urzędu Gminy Narew,
  4. prowadzenie księgi inwentarzowej środków trwałych za pomocą programu „Środki Trwałe” firmy Usługi Informatyczne „Info-System” Tadeusz i Roman Groszek Sp. Jawna z siedzibą w Legionowie oraz uzgadnianie zapisów tej ewidencji z ewidencją na kontach analitycznych dotyczących środków trwałych w Urzędzie Gminy Narew,
  5. klasyfikowanie środków trwałych zgodnie z obowiązującą Klasyfikacją Środków Trwałych wraz z przyporządkowaniem odpowiedniej stawki amortyzacyjnej,
  6. naliczanie kosztów amortyzacji dla poszczególnych środków trwałych,
  7. współpraca ze Skarbnikiem Gminy w procesie wyceny środków trwałych,
  8. współudział w procesie znakowania środków trwałych poprzez nadanie numeru inwentarzowego,
  9. współudział w procesie inwentaryzacji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych przeprowadzanej metodą weryfikacji,
  10. współudział w procesie likwidacji zużytych składników majątku,
  11. sporządzanie sprawozdawczości dotyczącej majątku trwałego,
  12. kontrola stanu inwestycji prowadzonych przez Urząd Gminy Narew,

 

  1. Warunki pracy na stanowisku:
  1. miejsce pracy: Urząd Gminy Narew, ul. A. Mickiewicza 101. 17-210 Narew,
  2. praca jednozmianowa w pełnym wymiarze czasu pracy,
  3. praca biurowa przy komputerze i z wykorzystaniem innych urządzeń biurowych, kontakty bezpośrednie i telefoniczne z klientami,
  4. bariery architektoniczne utrudniające dostępność pomieszczeń biurowych na I piętrze budynku urzędu.,

        5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych:

     W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Narew w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  1. Wymagane dokumenty:
  1. własnoręcznie podpisany list motywacyjny;
  2. własnoręcznie podpisany życiorys (CV);
  3. wypełniony i własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o pracę;
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem;
  5. kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach np.: zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem;
  6. kserokopie świadectw pracy dokumentujące posiadany staż pracy poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem, ewentualnie w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o pozostawaniu w zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę;
  7. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ustawy o pracownikach samorządowych poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem;
  8. oświadczenie kandydata, że: posiada obywatelstwo polskie, posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, posiada nieposzlakowaną opinię;
  9. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji;
  10. własnoręcznie podpisana klauzula informacyjna dla osób przystępujących do naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Narew.
  1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
  1. osobiście w Urzędzie Gminy Narew, ul. A. Mickiewicza 101, sekretariat pok. nr 16 (I piętro), lub
  2. przesłać pocztą elektroniczną na adres: narew@narew.gmina.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego, lub
  3. pocztą na adres urzędu

w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora w Referacie Finansowym” w terminie do dnia 17 czerwca 2021 roku do godz. 15.30.

W przypadku wysłania dokumentów drogą pocztową decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Narew.

Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

  1. Informacje dodatkowe:

Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu zakwalifikowani zostaną do kolejnego etapu rekrutacji, o terminie którego zostaną poinformowani pisemnie, telefonicznie lub drogą elektroniczną.

Informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Narew (bip.ug.narew.wrotapodlasia.pl) oraz umieszczona na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Narew.

Z wybranym kandydatem zostanie zawarta umowa o pracę po dostarczeniu przez kandydata informacji o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym umowę o pracę zawiera się na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy. Osoba, która po raz pierwszy podejmuje pracę na stanowisku urzędniczym w administracji samorządowej, podlegać będzie służbie przygotowawczej, zakończonej egzaminem.

 

Wójt Gminy Narew

mgr Andrzej Pleskowicz

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Narew

Wytwarzający/odpowiadający: Urząd Gminy Narew

Data wytworzenia: 2021-06-07

Wprowadzający: Paweł Jakoniuk

Data modyfikacji: 2021-06-21

Opublikował: Paweł Jakoniuk

Data publikacji: 2021-06-07