Zarządzenie Nr 7/07

ZARZĄDZENIE NR 7/07

KIEROWNIKA URZĘDU - WÓJTA GMINY NAREW

z dnia 11 września 2007 r.

w sprawie zmiany regulaminu organizacyjnego Urzędu Gminy Narew.

Na podstawie art. 33 ust.2 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:

§ 1. W załączniku nr 1 do Zarządzenia Kierownika Urzędu - Wójta Gminy Narew nr 3/06 z dnia 14 lutego 2006r. w sprawie nadania regulaminu organizacyjnego Urzędu Gminy Narew wprowadzam następujące zmiany:

1)       §  11 ust.1 pkt 1 otrzymuje następujące brzmienie:

   „ Referat Organizacyjny w składzie:                      (symbol OR)

- kierownik referatu   -    1 etat

- inspektor                 -     1   etat

- starszy specjalista   -    2  etaty

- podinspektor           -     1 etat”,

2)      § 11 ust.1 pkt 3  otrzymuje następujące brzmienie: 

   „ Referat Gospodarki Komunalnej w składzie:         (symbol GK)

- kierownik referatu - 1 etat

- inspektor              -  5 etatów”,

- stanowiska pracy w zakresie obsługi pojazdów mechanicznych, konserwacji obiektów komunalnych, obsługi urzędu i prac porządkowych  - 13  etatów.

3)      w § 11 ust.1 skreśla się pkt 6,

4)      § 14 pkt 3 i 6 otrzymują brzmienie:

3. „ wdrażanie i nadzór nad przestrzeganiem zasad instrukcji kancelaryjnej, archiwalnej i rzeczowego wykazu akt, a w szczególności prowadzenie rejestrów urzędowych, rejestracja korespondencji, nadzór nad obiegiem i archiwizacją dokumentów”

6. „ obsługa sekretariatu Urzędu, kierowanie ruchem interesantów i udzielanie wstępnej informacji o formach i zasadach załatwiania spraw administracyjnych”,

5)      w § 14 dodaje się pkt 19 - 24 w brzmieniu:

19. „ realizacja zadań i kompetencji przypisanych organom gminy w zakresie rolnictwa i jego otoczenia”.

20. „ realizacja innych zadań w zakresie obsługi rolnictwa, w szczególności we współpracy z innymi instytucjami oraz organami administracji publicznej, pomoc w przygotowywaniu wniosków o dopłaty bezpośrednie, doradztwo , informacja i szkolenia dla rolników,

 

                 21. wykonywanie wszystkich zadań związanych z kompetencjami

                      organu prowadzącego, w tym nadzoru i kontroli administracyjnej w sto-

                      sunku do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Narwi i Publicznego Gi-

                      mnazjum w Narwi,

                22. wykonywanie wszystkich zadań związanych z kompetencjami Organizatora  w rozumieniu ustawy z dnia 25 pażdziernika 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, w tym nadzoru i kontroli administracyjnej w stosunku do Narwiańskiego Ośrodka Kultury oraz Gminnej Biblioteki Publicznej,

                23.  udział i pomoc w organizowaniu imprez kultralnych i ludowych,

                24.   prowadzenie spraw kadrowych dyrektorów samorzadowych instytucji

                       kultury oraz jednostek oświatowych”,

6)             w § 15 dodaje się pkt 16 w brzmieniu:

16. „ prowadzenie księgowości i spraw płacowych samorządowej instytucji kultury – Narwiańskiego Ośrodka Kultury”

7)             w § 16 skreśla się pkt 21,

8)             skreśla się § 19.

 

 

 § 2.   Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania.

Wójt

mgr Jakub Sadowski

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Narew

Wytwarzający/odpowiadający: Mariusz Żukowski

Data wytworzenia: 2007-09-11

Wprowadzający: Andrzej Rusaczyk

Data wprowadzenia: 2007-09-11

Data modyfikacji: 2016-05-23

Opublikował: Wojciech Popławski

Data publikacji: 2007-09-11